Virkat begär!

Jag har blivit galen i virkat! Och jag kan inte ens hålla i en virknål själv. Jag gillar det enkla men ändå pråliga. Just nu finns det virkat lite överallt i vårt hem. De senaste skatterna är Irblos verk. En matta till i lekrummet och en korg till Gladers alla bäbisprylar. Perfekt med snygg förvaring! Givetvis innehåller både korg och matta gröna detaljer! Sen har det också blivit en stor hög virkat från Strömsbacka. Bland annat grytlappar och handdukar åt Toker.

Bloggappen är inte särskilt skoj men jag söver barn och bloggar samtidigt så det får bli så. En liten virkig rundtur i mitt hem.


 

 

Auf wiedersehn!



Kommentarer
Em

Finfint med virkat säger jag!

Svar: Verkligen!!! Skulle vilja lära mig faktiskt... Nu har jag ju börjat sy å allt ;) Virkning kanske får bli nästa grej!
mandasmagasin

2013-01-08 @ 22:16:43
URL: http://parentes.blogg.se
Therese

Den virkade korgen var ju grymt snygg! Sådana skulle jag vilja ha :)

Svar: Ja visst är den ljuvlig! JAg är löjligt glad i den! =)
mandasmagasin

2013-01-12 @ 10:05:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0