Välkommen våren!

Nu har äntligen våren och vårkänslorna kommit! Det har förvisso varit "vår" dvs snöfritt, länge. Men lusten att piffa och greja i trädgården har lixom varit bortblåst. Nu tar jag grejat!! Städat fram, tvättat av och oljat in altanen. Planterat de första krukorna och piffat fram mina ljuslyktor, ställt iordning möblerna, hängt upp gardinerna och hängt upp solcellslampor i mina träd.

Träden är nästan ett eget inlägg i sig men en bild i detta inlägg får räcka för nu.

Här får ni lite vårbilder! Hoppas ni har det gott!



Kommentarer
Em

Ett sånt myyys! Så fint du gör det!!

Svar: Tack du gullis!!
mandasmagasin

2013-05-10 @ 20:46:52
URL: http://parentes.blogg.se
Jenni

Shit vad snyggt du piffat och bad vackert allt var på kvällen! Jag längtar nu ännu mer tills vi har ett uterum att piffa upp. Kramar

Svar: Tack snälla du!! Det är riktigt mysigt att krypa upp med en filt och titta på alla ljus! Nu väntar vi bara på lite mer inbjudande, eller snarare utbjudande, väder...
mandasmagasin

2013-05-24 @ 09:00:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0