MICAD

Jag vet att jag lovade ett bröllopsinlägg, men bilderna ligger osorterade och icke-fixade en stund till. Ni får ge er till tåls.

I måndags hade jag äran att ha en vansinnigt trevlig kvällsdate med en tjej vi kallar Mickan. Mickan har startat en liten shop via sin blogg. Gå in och kolla säger jag! Än så länge är det en hobbyverksamhet men med ambition och mål om mer. Jag beställde tre ljuvliga små betongrosor av henne som får smycka min framsida.

Här har ni henne! Gå in och beställ, hälsa från mig! Jag länkar även till henne till vänster hos mina andra favoritopysselsidor.

Ha en fin helg om vi inte hörs innan!

 

 



Kommentarer
Therese

Vilken underbar sida! Tack för tipset!Har du tid för en kortbeställning nu när du börjat jobba? Förstår om tiden inte räcker till :-) Kram

2013-08-09 @ 07:27:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0