Gravidinvasion!

Nä..., inte jag. Jag är färdig med att föda   fler kottar. Jag har fullt upp med de två jag har.. 

Men min genomvackra vän Johanna väntar sin första lilla fis. Johanna är en sån där tjej man vill ha runt sig. Hon har en glädje och energi kring sig. Hon ler med ögonen fast munnen talar allvar och klokhet. Hon liksom glittrar. Hennes graviditet har sannerligen inte ändrat på den saken, bara ökat. 

Jag har fått äran, utmaningen och uppdraget att teckna ner en rödhårig, lockig gravidsnygging. Och den första flög ur mig på- bokstavligen- 10 minuter! 

Sen lugnade jag mig lite och fick ner något lite mer sansat: 

Sen blev det tre till i bara farten. Observera gärna vald soffa: Carl Malmsten. Det vore en dröm att äga en.. 



Den sista är också något som bara kom ur mig. Lite osnygg i sina kanter, inga perfekta dimensioner eller korrekta linjer. Men ändåst... 

Jag har varit sängliggande denna vecka med migränmaraton men till helgen hoppas jag kunna få energi nog att slutföra några fler beställningar. Ännu en beställning kommer levereras på söndag: 

Jag jobbar just nu på tre beställningar samtidigt, vilket betyder ca 7 skisser som snart ska vara teckningar. Så håll tillgodo om du beställt men tycker det dröjer! 

Ha en jättefin, frisk helg och andra advent! Tack för titten! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0