Bloggtorka och datakrash

Jag har också noterat hur lång tid det gått sen jag uppdaterade detta ställe... Förlåt! Jag hade gjort ett jättefint inlägg om ett jättefint bröllop och så skulle jag bara ska lägga över mina 1300 mobilbilder på datorn innan jag la in dessa bilder i inlägget. MEN då försvinner ALLA bilder... Från hela sommaren. Från det att Glader fyller ett i slutet av maj till augusti. Gissa om jag, milt uttryckt, tappade lusten...! 

Men Maken lyckades hitta bilderna igen!! Hurra för honom!! Nu ska jag bara samla lite energi och mod så ska ni få se bröllopet. Idag håller jag på med vimplar till en plutta som fyller ett år inom kort. Jag har också fått in en storbeställning på tavlor som jag håller på att jobba med skisserna och flera vimplar och kort ligger på beställningslistan. Gissa om jag trivs!! 

Jag har varit lite sjuk i mina lungor i några veckor men det börjar bli bättre och energin börjar återvända. Till helgen borde kreativiteten också kommit tillbaka. 


Ha en jättefin fredag mina tappra läsare!! 



Kommentarer
Therese

Härligt att se dig här igen :) Kram Therese

Svar: Ja kära du, nu får det bli skärpning! ;-)
mandasmagasin

2013-09-29 @ 17:32:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0