Aftontoalett

Stoppar in huvudet här en snabbis, så här mitt i natten... Idag har jag använt mitt favoritredskap när det kommer till inredning och piff och gördetsjälv-kategorin, nämligen spray.

 Idag stod vit sprayfärg och tomatburkar på agendan. Vi har haft tandborstarna i tomatburk länge. De är snygga i sig. Men nu börjar det bli så mycket grejer att förvara. Pedant som jag är vill jag ha lagom med intryck på "lilltoan", som också numera är i vitmålad, så därför fick burken byta färg till vit. Här är slutresultatet: 


 
Jag är nöjd! Jag har även under kvällen tillverkat ett grattis-till-bröllopet-kort till. Ett beställningsjobb jag visar lite senare. Sov gott och ha en fantastisk fredag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0