Omklädning

Jag har pysslat massor igen! Det vankas bröllop i familjen om en vecka och givetvis har jag lagt näsan i blöt! Både lite här och där... Men eftersom det ju ska vara lite hemligt får ni vänta med de detaljerna. Men oj va pyssel det blir! Allt från tavla till dekorationer till buffébordet.

Men jag kan visa vad jag oxå hann pyssla med igår. Både en fotpall och en telefonbänk fick nytt liv. Piffning och tillpinglade.

Den ljuvliga telefonbänken fick jag av min ljuvliga fru med familj. Har dreglat efter den/liknande sen den kom in i deras hus. Dessvärre har jag hittills inte hittat en som matchar i pris- och designönskemål. Men nu i all deras kärlek fick, japp FICK, jag deras!!! Såna fina människor jag omger mig med väl?!
Tyget har för övrigt Min Bästaste köpt åt mig. Kommer från Serholt och har bland annat sålts på Village. Precis rätt snorgrön färg!

Ha nu en ljuvlig helg gott folk!! Kram!

https://cdn1.cdnme.se/3865243/7-3/pic_51eacce6ddf2b3532c8f4bf5.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0