Pink lady!

Kära hjärtanes. Jag måste ha fått en livskris. Min Fru skulle nog snarare säga "jag visste väl att det fanns hopp för dig med!".

Jag har alltid stolt och principfast hävdat att jag inte gillar rosa... Ja som du ser badar min altan och även min trädgård numera i rosa. Jag har också alltid hävdat att jag inte gillar tantblommor (Pelargon) och tadaa: en jätterosa pelargon. Ja, jag hittar då ingen annan förklaring än livskris...

Men trots detta tycker jag numera om min lilla trädgård (i alla fall baksidan som vi fixat med) och idag blir Glader firad för tredje gången och trädgården är redo för gästerna.

Önskar dig en fin och solig lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0