Några fler kort...

Här kommer några kort som tillverkats på senare dar. Ett grattiskort till en student blev beställt av bästa Fru Nordlund. Och när hon ändå va i farten köpte hon tre till. Tack min fina vän för förtroendet och äran! Fru Nordlund är min mest återkommande kortbeställare och det uppskattas till månen och tillbaks! Massa kärlek till dig!

Nästa kort är gjort i lärande syfte. Det är få motiv enligt mig som är så fina som de skissade eller tecknade. Och jag vill kunna!!! Så då måste man träna... Å då gjorde jag det på ett kort helt enkelt. Resultatet snygghet ligger väl i betraktarens ögon. Jag ser mest det jag behöver träna mer på...

Heja Sverige i schlagern ikväll. Jag kommer dissa åbäket för en god bok på altanen. Förhoppningsvis kommer det ett åskväder till under tiden. Det är det mysigaste jag vet!!

Önskar er alla en fin helg!



Kommentarer
Maiden

Hallåj!
Försökte maila dig men fick felmeddelande...
Jag är supernöjd med mina stämplar, har beställt tre gånger å det har varit supersmidigt varje gång - man får ett förslag mailat å så kan m an ändra om det e ngt man vill lägga till eller så!
Lycka till!
Mvh Kerstin / Maiden
www.maidens.nu

Svar: Hej Maiden! Tusen tack för att du tog dig tiden!! Va tokigt med mailen... Det måste jag kolla upp direkt. Då borde det ju inte vara några bekymmer för mig heller! Tack igen för ditt svar!
mandasmagasin

2013-05-19 @ 20:23:58
URL: http://maidens.nu
Jenni

Tack för de fina orden och korten! Många kramar

Svar: Tack själv för förtroendet!!!
mandasmagasin

2013-05-24 @ 08:55:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0