Pimpad String

Nu sitter den uppe! Min tillfixade Stringhylla. Den va ett fult men billigt fynd från tradera.com med vita krackelerade gavlar och fula, slitna hyllplan i teak.

Nu är det svarta, högblanka gavlar och vita hyllplan som jag klätt i grönt tyg med vita prickar. Häftpistol och superlim blev lösningen för att få fast tyget. Jag "fållade" kanterna på tyget med superlimmet och fäste det på hyllplanets baksida. Alltså på den smala kanten som sitter in mot väggen. Jag vill att det ska vara enkelt att ta bort det när vi tröttnat/möblerar om/ tänker nytt... Ja nu förstår! Flexibilitet helt enkelt.

Så här ser det ut. Får se vad mer som hamnar i den sen. Syftet med denna hylla är att Toker ska kunna förvara grejer som inte Glader får/kan ha men ändå lätt komma åt dom själv. Småsaker som pärlor och Barbies skor eller tuschpennor. Även böcker som hon är rädd om. Hon får fria händer att fylla den med innehåll själv. 

 

Ha en fin söndag gott folk!



Kommentarer
Mamsen

Snygg hylla! undrar hur den kommer att se ut när ägarinnan av rummet får bestämma? Kan tänka mig att det kommer att hänga "klammar" både lite här och där:)

Svar: Det hänger "klammar" (clowner) lite varstans i hela hennes rum så oddsen att någon/några av dom hamnar i denna hylla är mycket stor! =)
mandasmagasin

2013-02-28 @ 22:52:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0