Mössor

Jag kan handla hur många mössor som helst och gillar när det blir individuellt och personligt. Mössan kan piffa upp vilken tråkig overall som helst!
 
Jag handlar ofta ungarnas mössor (och andra grejer också) på nätet. Små nätshopar som sprider sig via mun till mun, via facebook, bloggar eller instagram. Det är det bästa som finns att få hitta något riktigt snyggt och välgjort med känsla och personlig stil! Att få stödja småföretagare som tillvekrar med hjärtat är så galet mycket roligare än att handla på H&M (inget ont om H&M dock!) .
 
Därför kommer det två shoppingtips från en supernöjd mamma som redan är återkommande kund!
 
 Bild från iak.nu
 
 
Du beställer dessa fina saker på
 
http://www.iak.nu/
 
 Hon säljer både klänningar, mössor, diadem och andra fina saker!
 
Bild från iak.nu
 
Jag har själv beställt tre av dessa mössor till mina två troll och är de inte ljuvliga så säg!
Bra kvalitet, varma och goa är dom också! Superfina men håller för vardagslek och bus! Jag har inte använt dessa som finmössor, utan de är på till förskolan varje dag. De ska användas ordentligt i vardagen är min filosofi. Jag har fallit totalt för de med blommor, men det finns även en variant med bokstäver som frestar.
 
 
Det andra tipset är liknande. En Örebrotjej som heter Lotta, eller Lise-Lotte om man ska va petig.
Kolla in henne:
 
 
 
 Båda bilderna kommer från hennes sida ovan nämt.
 
Jag äger två av denna kvinnas ljuvligheter också... Även hon syr barnkläder och har många fina klänningar, byxor och bodies. Ta en titt!
 
Även L8 har samma fina kvalitet. rejält sydda och håller för allt ett barn kan utsätta en stackars mössa för!
 Toppbetyg på båda!
 
Min samling:
De två till vänster är Gladers och de två till höger är Tokers.
L8Design på kanterna och iak i mitten.
 
Toker har vuxit ur sin blommössa, så en ny är på ingång. Men den är just beställd så jag har den inte hemma ännu, men så här ser den ut:
Mörkt grå sammet med rosa och cerise blomma
 
bild från iak.nu
 
 
 
De andra två i inzoomning:
 
Tokers är grå i grunden med en rosa och en mörkgrå blomma. Gladers är vit-svartrandig med rosa och lila blomma. Lägg märke till att pärlorna är exakt densamma på båda. De ska matcha varandra lagom mina små tanter.
 
Kan bara varmt rekommenderaatt unna dig ett stycke kärlek en dag som denna!
 
Glad <3-dag på er!
 
 


Kommentarer
Signe

Mera tips! http://www.palidesign.se/produkter.mossor.php

Svar: ja!! Jag har henne på fejjan! superfina grejer!
mandasmagasin

2013-02-14 @ 14:01:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0