Mailkontakt

Uppdatering har tillkommit! Jag har snyggat till mig lite:
 
 
Jag har dels ändrat min underrubrik till "pyssel, pinaler och pingligheter" för att läsare snabbt ska förstå vad bloggen handlar om.
 
 
Ytterligare en ny sak är min nya, snygga mailadress!
 
Kolla längst ner i presentationen! Min goda vän Grannen upplyste mig om att detta är bra att ha eftersom det är enklare att lägga in exempelvis en beställning av kort, vimplar eller vad du nu kan tänkas önska dig. Du kommer direkt till mig istället för att behöva gå via kommentarfältet där alla kan se. Snabbt och smidigt va?! Sen ser det inte så snyggt ut i min presentation just nu, men det ska snyggas till, jag lovar. Det ser lite rörigt ut och mailadressen sticker lixom ut lite osnyggt, men det är så vansinnigt tekniskt så ge mig lite tid... Jag ska pillidutta till det lite snyggare!
 
Med det sagt önskar jag er alla en fin helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0