Systerligheter

Jag älskar att köpa grejer till folk utan anledning... Min Syster är mest "utsatt". Hon är lätt och superkul att handla till.


För ca ett halvår sen fick jag en kanna av henne. Hon hittade den på bästa Strömsbacka och den är verkligen klockrent i min smak. Det roliga är att hon är lika blå/turkos som jag är grön. Ni kan då förstå glädjen när jag hittade en EXAKT likadan kanna - i turkos!!


Pingligare än så här blir det inte! Pingligheter och kärlek!

 

Trevlig helg gott folk!



Kommentarer
Fröken F

Åh, den gröna är att döööö för! Superfin!

Svar: Ja! Visst är den underbar!
mandasmagasin

2013-04-12 @ 13:08:25
Hulibuli

Kärlek! <3

2013-04-12 @ 14:58:10
Frun

Fint och rart av dig!

2013-04-12 @ 23:30:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0