Virkafton

Pysselkväll på jobbet med några av mina fantastiska kollegor. Bästa Irblo håller kurs med oss med varierad framgång. Fru Smack-Bom slängde ihop en toksnygg korg i en handvändning, medan jag och fröken SP hade lite mer motgång i framgången, så att säga... Men SP va tapper!! Kvällen slutade med att hon fick ihop en fin knallcerise brödkorg. Bra jobbat SP!Är helt säker på att det även inom kort kommer att stå en toksnygg liten hemvirkad rosa korg i någon av hennes förtjusande stringhyllor!
 
Jag gav upp... Inte ens en grytlapp lyckades jag få ihop. Håller mig till tavlor, kort, borrmaskin och hammare. Det där med nål och tråd- oavsett vilken form- verkar ju inte va min grej...
 
Men något som jag är väldigt bra på i detta sällskap är att fnissa, skratta, garva hjärtligt och asflabba! Mycket sånt blev det även denna kväll- som alltid när vi träffas utanför jobbet. Dessa brudar gör gott för själen! Gokaffe och gomacka fick jag också.
 
 
 
Tack för en trevlig afton pinglor!


Kommentarer
Anna

vad hände med ordet syjunta?

Svar: Det lät lite hurtigare med virkafton =)
mandasmagasin

2012-10-25 @ 17:22:46
URL: http://annapasemester.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0