Loppishelg

I helgen har Syster och jag tillsammans med Fröken SP besökt diverse loppisar och Second hand-butiker. Ljuvligt! Ska visa er sen men tillsvidare får helgen sammanfattas med Systers stora fynd!

Bruden i fråga är en stor tedrickare. Just nu är hon dessutom aningens extra förtjust i ugglor. Med detta i åtanke kan ni föreställ er glädjen med dessa två behov i samma fynd! Hon sträckte sig för att plocka ner er svart-vitrandig tekanna från en hög hylla. Med lyftet så sitter en ljuvligt söt värmare fast i form av en uggla. Dubbel glädje!

Själv är jag galet nöjd över min stringhylla som jag hittade på Erikshjälpen. Har inte riktigt bestämt färdigt vart den ska sitta men det lutar åt barnens lekrum... Återkommer med bilder!



Kommentarer
Little S.

Jag blir fortfarande alldeles pirrig i magen bara jag ser en bild på ljuvligheten! :D

2012-10-30 @ 10:22:26
Em

Hehe, hon får väl börja knyta makraméugglor! Eller, det kanske hon redan gör?

Svar: Hon gillade idén!! =D
mandasmagasin

2012-10-30 @ 19:07:00
URL: http://parentes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0