Kortpyssel

Eftersom det ska vara en inrednings- OCH pysselblogg bjuder jag nu på lite pyssel. Just nu är det mest kort som står på agendan. Dessvärre lyckas jag inte -än- få till ett snyggt bildkollage, så jag får ladda upp bilderna som de är helt enkelt. Som sagt, jag är ingen fotograf och ljussättning och sådant kan förstöra "stämningen" en aning...
 
Men jag lovade ju, så här kommer det!:
 
 
 (Ursäkta! Dessaa bilder är verkligen inte vackra, men det är dokumentation...)
 
 
 Det finns MASSOR mer kort, men vi börjar så här... (Och jag lovar att fortsätta traggla med mina kunskaper och hoppas att nästa kortinilägg blir avsevärt mycket snyggare än detta!!)
 
Lovar att ge er lite bilder på tavlor också, det är bara aningens läskigt att dela med sig av... Det är så utlämnande. Men jag får helt enkelt morska på mig och hoppas ni gillar det ni ser. Det är ju faktiskt inte hela världen om ni inte gillar det heller... 
 
På återseende!


Kommentarer
Emma-Lisa

Oj vad många fina kort!!!! Grymma!!

Svar: Tack Hjärtat!!
mandasmagasin

2012-10-15 @ 15:25:28
Sus

Jag älskar i iallafall en av dina tavlor....

Svar: Jag älskade att göra den! En av de tokigaste tavlorna jag gjort till en av de tokigaste kvinnorna jag känner! <3
mandasmagasin

2012-10-15 @ 15:53:19
Anna

alltså jag vet ju att du är himla duktig på pyssel och så.. men SÅHÄR duktigt?! hur fina saker som helst!

Svar: Jag blir ju alldeles generad, hurru! Tackar så innerligt! <3 Å alldeles glad för din kommentar oxå. Roligt när läsarna gör sig tillkänna!
mandasmagasin

2012-10-15 @ 17:39:02
URL: http://annapasemester.blogg.se
den farliga

Superfina verkligen! Hit ska jag gå när nya kort ska göras. Tips för att göra enkla och snygga kollage är googels "Picasa". Gratis att ladda ner.

Svar: Tack för både din kommentar och ditt tips!!! Vill du bli länkad till? (Jag har gått i kurs hos Em så jag vet hur man gör ;)!)
mandasmagasin

2012-10-15 @ 17:47:05
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se
Elin (svägerskan)

Du måste sluta be om ursäkt Amanda! Det ser väldigt trevligt ut på din blogg! Lite självförtroende om jag får be! Du har inget att be om ursäkt för!

Svar: Va kul att du gillar min blogg Gullefjun!! <3 Ska jobba på självförtroendebiten. Ska försöka kaxa på mig lite ;)
mandasmagasin

2012-10-15 @ 20:41:26
Mamsen

Håller med svägerskan!
Jättefina kort och lite mer självförtroende om jag får be!

Svar: jaja, får väl jobba lite på det då ;)...
mandasmagasin

2012-10-16 @ 15:19:27
Anna

Super fina kort verklgen! Säljer du dem? Kramar

Svar: Apselut Anna! Man kan lägga en konkret beställning också... ;)
mandasmagasin

2012-10-22 @ 19:43:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0