hur börjar man??

 
Har länge funderat på hur man snyggt börjar skriva inlägg, jag vill ju inte kasta in mina läsare i mitt gröna, sköna kaos...
 
Men rådet har återkommande varit "Äh, det är bara att köra igång!".
 
Jaha, då gör jag väl det då! Och på vilket bättre sätt kan man inte börja än att visa denna senaste erövring! Hur ljuvlig är den inte! Den kommer pryda mitt kök i någon form, som handen i handsken! Bild kommer (har precis vunnit den och den är inte i min fysiska ägo ännu...).
 
 
 
Då anser jag mandasmagasin officiellt IGÅNG!


Kommentarer
Therese

Härligt!! Jag kommer vara en trogen följare! Lycka till! Kram

Svar: fantastiskt kul Therese!!! Blir så glad för det!
mandasmagasin

2012-10-09 @ 18:21:11
amalia

Så kul! Det blir att lägga till dig på bloglovin'! :)

2012-10-09 @ 22:17:20
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0