Tavelpremiär...

Mina damer och herrar, detta inlägg ägnas helt till min Fru och hennes familj. Äntligen har hon och hennes prins fått en liten flicka. Så efterlängtad, så väntad på och så fantastiskt fin! SÅ galet stolt över hela familjen! Trodde helt ärligt att Frun skulle vara gravid för all framtid- jo, det kändes så. Men så kom Nisse (som blir dotterns bloggnamn för att hon "hette" så innan hon kom...)!  
 
 
Denna tavla gjorde jag för länge sen till Nisse. Då visste vi dock inte vem det va så på baksidan står det bara att det är till Bäbis, men nu får vi äntligen lära känna tösen! Tycker det passar bra att fira Nisse med första tavelinlägget. (Hoppas nu bara att PappaB  med alla hans åsikter om allt går med på att hänga upp tavlan...)
 
Jättegrattis till bästa Frun och PappaB! Nu börjar ett stort äventyr!! Jag är så glad för att få vara med på tåget! Det kommer även komma ut ett kort här tillägnat den lilla damen så småningom.
 
 


Kommentarer
Anna

Åh så fin!! Det är ju så härligt att lilla bebisen har anlänt <3

2012-10-22 @ 19:46:25
Emma-Lisa

Kan bara säga en sak: FANTASTISKT!!!!

Svar: Det kan du va!! <3
mandasmagasin

2012-10-28 @ 22:22:31
Emma-Lisa

<3

Svar: <3 <3 <3
mandasmagasin

2012-10-28 @ 22:23:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0