Prins eller prinsessa!

I helgen verkställde jag en av mina kortbeställningar. Och när jag ändå hade alla grejer framme (mycket grejer blir det...!) så tänkte jag att det va lika bra att göra några kort till. Detta ledde till kungligt kortkalas kan man säga...
 
Så har du någon prins eller prinsessa att uppvakta så finns det en drös med klara kort! Hojta om du vill ha! (20kr/st.)
 
Färgerna ser lite varierande ut ser jag. Kortet längst ner till exempel är alltså inte gult,
utan lika grönt i botten som det ovanför.
Ser kortet lite snett och vint ut beror det förmodligen på att det är det. Eller så kan det vara mina fotokunskaper som spelar in. Jag är inget tryckeri, utan kör på mina ögonmått för det mesta, det ger lite mer karaktär åt korten.  
Men du får väl komma och titta på dom ifall du inte vill köpa grisen i säcken...
 
Något som faller dig i smaken?
 
 
 
 
 


Kommentarer
E-L

Åh så fina alla är!!

2012-11-20 @ 03:59:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0