"Nya" bloggen

Nu ser det lite bättre ut här på bloggen! Även om den förra bilden var grön och tagen från min egen trädgård, så handlar ju inte denna blogg om grönsaker, trädgårdar eller sånt som hör till det ämnet... Den handlar om GRÖNT i alla former, men några gröna fingrar har jag då rakt inte... Kan inte ens torka blommor snyggt...
 
Kanske inte den snyggaste bilden man kan göra, men jag är dundernöjd för alla mina nya kunskaper kring bild- och blogghantering! Och den bilden innehåller många ljuvliga gröna vackra ting, och ett kortpyssel och en tavla. Så nog säger den mer om mig än vad trädgårsbilden gjorde!?
 
Vad gillar du den??
 
Alla hyllningar går till min bästa IT-support! (Kan inte riktigt bestämma vad hon ska få för bloggnamn än, så hon får heta IT-supporten tills dess. Fast egentligen är hon min allra äldsta vän i världen, så ni förstår att hon är mer än en IT-support för mig. Hade hon gillat såna hära <3 å sånt trams hade hon fått ett här...)!
 
Nu ska jag spela Yatzy men Maken! Trevlig helg!


Kommentarer
Emma

Fint!
Duktig du är, och så snygg blogg. Läser ofta men ät usel på att kommentera.

Svar: Tack min bästaste!!! Man måste inte kommentera! är glad för varje läsare och att just DU läser värmer lite extra!
mandasmagasin

2012-11-10 @ 20:43:57
Anna

Jättefint! Helt klart mer du så som jag känner dig iaf 😉

Svar: ja, det där med trädgård är verkligen inte jag, så detta är mer representabelt! Helt klart! =)
mandasmagasin

2012-11-10 @ 21:04:00
IT-supporten

Bra jobbat kära du!

Svar: bra jobbat kära VI!!!! ;-)
mandasmagasin

2012-11-10 @ 22:03:18
URL: http://parentes.blogg.se
linapina

Super fin. Läser ofta, kommentar sällan.

Svar: Det gör inget, bara du läser Lina!! =D Jag är så glad för att du vill ägna min blogg lite av din tid! Man måste inte kommentera, även om det är kul läsning =)
mandasmagasin

2012-11-10 @ 22:35:58
Sus

jag tänka så gammal hon är...it-supporten....Kramar till både henne och dig vackra frun.

Svar: kramar tillbaka =) !!!!!!
mandasmagasin

2012-11-10 @ 22:59:07
E-L

Ja fint och mera du :-) / frun

Svar: javisst! Mycket mera jag, även om det kan bli ännu snyggare... ;)
mandasmagasin

2012-11-12 @ 06:09:10
E-L

Får man önska ett inlägg?? Jag gör det... Kan du inte visa och tipsa om hur man kan göra hand och fotavtryck?! Jag behöver tips :-)

Svar: Hejje! Klart du får önska! Dessvärre är det inget vidare avancerat inlägg,men det kommer imorn mitt hjärta!
mandasmagasin

2012-11-12 @ 06:14:36
elin lööv

men grönt är bäst sådeså!

Svar: Helt klart Elin!! =)
mandasmagasin

2012-11-13 @ 19:47:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0