Smalnar av...

Har funderat länge nu och känner mig inte helt nöjd med bloggen... Främst för att jag inte är någon vidare fotograf. Jag lyckas inte alls fånga känsla på bild.
 
SÅ...: jag tänkte smalna av bloggen ytterligare, till bara pyssel och kreativitet. Får lämna inredningen till dem som lyckas fånga den på bild. Därmed inte sagt att det blir inredningslöst, för mycket av mitt pyssel hamnar ju som inredningsdetaljer i mitt eller andras hem, tex mina ljusstakar. Men då är det själva skapandet som ligger till grund för bilden.
 
Tror det passar mig bättre trots allt...
 
 
 
Lilla Nisses kort har kommit till sin ägarinna för ett tag sen.
Det syns inte så bra på bilden, men fåglarnas vingar är mjuka och fluffiga. Jag är helt kär i detta papper! Har haft det länge men sparat det i några år för att invänta "den rätta mottagaren". Nisse passar utmärkt för den titeln.
 
I skrivande stund har jag just avslutat en beställning om tre kort, bilder kommer senare när de nått sina ägare.
 Eftersom det redan ser ut som ett slagfällt i arbetsrummet finns det stor risk/chans att det blir en hel hög kort till... När jag ändå är igång lixom! 
 
Det finns redan många färdiga kort på lager. Hojta om du vill ha! Det går även utmärkt att beställa ett helt personligt kort, med specifika önskemål om färger och liknande.
Efter helgens lilla shoppingtur til Huvudstaden är lagren påfyllda en aning!
Skriv en kommentar så kontaktar jag dig!! Välkommen!
 


Kommentarer
E-L

💚👍

2012-12-21 @ 05:18:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mandasmagasin

Pyssel, pinaler och pingligheter!

RSS 2.0